donderdag 15 maart 2012

iBood kortingscoupon gevonden

Hoi allen, lang geleden dat ik nog eens geblogd heb. Maar ik wou jullie nog eens delen dat ze op iBood vandaag een mooie deal verkopen. Een tablet! En het leukste boven alles is dat ik dankzij promo-code.be een iBood Kortingscoupon gevonden heb! Dankzij die code had ik daarboven op toch een extra 15 euro korting! Whoehoe, deze Barrew is tevreden!
Eigenlijk, zo die dagaanbiedingssites komen als paddenstoelen uit de grond, maar iBood is voor mij nog steeds de beste keuze. Gewoon doordat forum, daar krijg je zoveel info, zeker als er nog zo eens een expert aan te pas komt.

Nu, ik ben een tevreden klant, hopelijk heb ik jullie kunnen helpen met de tip om naar promo-code.be eerst voor je aankoop die te bekijken of er een code loopt en dan je aankoop te doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten